Action Max & More eyeshadow palette

IMG_5257 bewerkt.jpg

Ik kocht pas een prachtig oogschaduw palette met nude kleuren bij de Action. Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit dus review ik hem voor jullie!

FullSizeRender

Toen ik langs het make-up schap bij de Action liep viel dit palette mij gelijk op! De kleuren zijn echt prachtig en de verpakkingen zijn echt verbeterd. En dan alsnog zo’n lage prijs.

IMG_5259

Zoals ik net al zei zijn de verpakkingen van de meeste dingen echt verbeterd. Ze zijn mat zwart met gouden en witte letters. Het dekseltje valt automatisch dicht omdat er magneetjes in zitten. De magneetjes zijn alleen niet heel sterk want als je hem laat vallen zou het zo openklappen, dus je moet er wel echt voorzichtig mee zijn.

FullSizeRender action nude eyeshadow maart 2016

Dit zijn de kleuren die erin zitten. Eigenlijk had ik totaal niet verwacht dat de kleuren allemaal een naam zouden hebben. Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon niet benoemd waren, en als ze dat waren had ik verwacht dat dit in cijfers zou zijn. Dus ik was echt heel verrast toen ik het openmaakte, maar ik vind het wel echt heel leuk dat ze de moeite nemen om elke kleur een naam te geven!

IMG_5261

IMG_5262

IMG_5265

Dit zijn de swatches van alle kleuren. Hieronder heb ik nog wat aparte foto’s gemaakt zodat je het nog wat beter ziet.

IMG_5266

Dit zijn de 6 linker kleuren. Hiervan valt het pigment een beetje tegen, vooral van de derde kleur van links, die zie je bijna niet. De rest gaat op zich nog wel. Vooral bij de glitterkleuren is het pigment iets beter.

IMG_5269

Dit zijn de 6 rechter kleuren. Hiervan is het pigment al veel beter. Hier zitten in alle kleuren wat subtiele glitters.

IMG_5287

IMG_5314

Dit is de look die ik met de oogschaduw heb gemaakt. Op mijn oog is het pigment iets slechter als dat het was bij de swatches, maar ik vind dat het prima is gelukt.

Ik ben erg blij met dit oogschaduw palette en ik kan het zeker aanraden, vooral met deze prijs. Het enige minpunt is dat het pigment een beetje tegenvalt, maar dan moet je gewoon meer oogschaduw aanbrengen.

Ik heb dit oogschaduw palette natuurlijk bij de Action gekocht voor €1,79

X Donna

7 gedachten over “Action Max & More eyeshadow palette

Geef een reactie

