13 leuke achtergronden voor je mobiel

PicsArt backgrounds

Ik was op Pinterest aan het zoeken naar een nieuwe achtergrond voor mijn mobiel en ik kwam echt heel veel leuke achtergronden tegen. Daarom leek het mij een leuk idee om de leukste achtergronden voor jullie te verzamelen en deze in een blogpost te doen zodat jullie er alleen nog even een screenshot van hoeven te maken!

Ik wil als eerst even zeggen dat ik al deze afbeeldingen van Pinterest heb gehaald en je ze daar terug kan vinden als je zoekt op backgrounds iphone.

IMG_5785

IMG_5786

IMG_5787

IMG_5789

IMG_5788

IMG_5790

IMG_5792

IMG_5793

IMG_5794

IMG_5795

IMG_5796

IMG_5797

IMG_5798

Dat zijn al de achtergronden die ik heb uitgezocht en ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Mijn pinterest naam is: Donna7551 , ik weet niet waarom die nummers er staan maar zo heet ik in ieder geval;).

X Donna

Geef een reactie

