Beach pictures

 

IMG_6801

Sorry dat ik de afgelopen tijd wat afwezig ben, maar ik zat/zit een beetje laag in mijn energie waardoor ik kort gezegd nergens zin in heb en geen inspiratie heb. Pas was ik op het strand en omdat ik daar wat foto’s heb gemaakt deel ik deze met jullie, dan staat er toch weer wat online!

Nu het weer lekkerder weer wordt kunnen we de hond weer op het strand gaan uitlaten wat ik altijd super leuk vind om te doen! Deze keer was ik met mijn moeder en een vriendin van haar.

De foto’s die ik laat zien heb ik bij PicMonkey bewerkt dus laat het zeker even weten als je ze mooi vind ;).

IMG_6839

IMG_6879

IMG_6809

IMG_6887

IMG_6830

IMG_6873

Zelf vind ik de laatste 2 het mooist, maar laat ook zeker weten welke jij het mooist vind!

X Donna

4 gedachten over “Beach pictures

Geef een reactie

