Plantjes fotograferen

IMG_6972

Vandaag maakte ik weer wat fotootjes, alleen deze keer besloot ik binnen te blijven om de planten/bloemen in huis te fotograferen. Ik hoop trouwens dat jullie fotografie blogposts leuk vinden, want de vorige blogpost waren ook al foto’s :). Ik heb ook nog 2 dingetjes te vertellen die niet veel aan jullie leven toevoegen maar wat ik zelf wel heel leuk vind!

IMG_6976

IMG_6975

IMG_6978

IMG_6980

IMG_6983

IMG_6986

IMG_6987

IMG_6988

IMG_6989

IMG_6993

IMG_6994

IMG_6995

Dit waren de foto’s van de planten alweer, niet echt heel boeiend maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn om met jullie te delen.

IMG_6969

En hierboven zie je een foto van een heeeeel schattig poesje, namelijk de nieuwe poes van mijn zus en haar vriend <3. Ze is echt heel druk maar ook heel schattig!

En het tweede iets wat ik jullie wil vertellen is dat mijn beugel eruit is! Hij is er al sinds maandag uit maar nou en. Ik heb hem op een paar weken na twee jaar gehad, dus dat is best wel een tijdje, maarja, ik heb nu wel fantastisch mooie tanden ;).

X Donna

Geef een reactie

