Pictures in the woods

IMG_0316.JPG

Gisteren ben ik samen met mijn vader naar het Prinsenbos (klein recreatiegebied) geweest. Natuurlijk heb ik daar een paar foto’s gemaakt met mijn camera dus lees vooral verder als je benieuwd bent naar de foto’s!

IMG_0317

IMG_0319

IMG_0320

IMG_0322

IMG_0335

IMG_0336

IMG_0337

IMG_0339

IMG_0350

Niet echt de beste kwaliteit deze foto, maar spelende honden zijn gewoon te cute om niet te delen <3.

IMG_0355

IMG_0358

Zoals je misschien ziet zijn niet alle foto’s super mooi met het licht enzo, maar ik ben nog een beetje aan het oefenen met de instellingen. Maar volgens mij lukt het al veel beter en ik weet ook al beter wanneer ik welke instellingen moet gebruiken, dus dat is wel mooi.

X Donna

2 gedachten over “Pictures in the woods

Geef een reactie

