Save or kill tag + kleine update

 

Ik zag net dat ik genomineerd ben door Lannée van Happy Friyay voor de save or kill tag, superleuk! Ik ben er dus gelijk mee aan de slag gegaan en ik wil ook even een kleine update doen aangezien ik de laatste tijd een beetje afwezig ben geweest.Als eerste wil ik Lannée natuurlijk bedanken voor het nomineren, ik vind het echt heel lief! Iedereen die dit leest zou zeker even een kijkje moeten nemen op haar blog, die je hier kan vinden.

De regels zijn als volgt:

  1. Bedank de persoon die je genomineerd heeft.

  2. Beantwoord de vragen door er één van de twee te kiezen.

  3. Nomineer minimaal 5 anderen voor deze tag.

  4. Voeg de regels toe aan je post.

  5. Bedenk ongeveer 10 nieuwe vragen voor de genomineerden.

  6. Laat andere bloggers weten dat ze genomineerd zijn.

IMG_6830

Hieronder de vragen die ik moet beantwoorden:

  •  YouTube of Netflix? Ik vind het echt heel moeilijk om hier te kiezen, want ik gebruik ze beiden bijna elke dag wel. Ik denk dat ik uiteindelijk dan toch Youtube zou kiezen, want daar zijn mensen toch wel meer hunzelf als in series/films als je begrijpt wat ik bedoel.
  • Jurkjes of rokjes? Ik moet toegeven dat ik het allebei niet zo vaak draag, maar ik denk dat ik er voor kies om jurkjes te redden. Btw: ik wil deze zomer wel meer jurkjes gaan dragen.
  • Appeltaart of chocoladetaart? Ik ben sowieso niet zo van de taarten, maar als ik moet kiezen zou ik voor chocoladetaart gaan. Appeltaart vind ik echt heel vies.
  • Digitaal of analoog fotograferen? Ik denk dat ik voor digitaal ga, want daar heb je meer mogelijkheden. Maar aan de andere kant heeft analoog ook wel iets bijzonders.
  • Muziek maken of luisteren? Luisteren, ik heb nog nooit een instrument bespeelt (alleen op school) en als ik zing krijgt iedereen in de omgeving gehoorbeschadiging, hoewel ik het wel leuk vind om te zingen onder de douche ;).
  • Liever te dik of te dun? Te dun, ik zou niet willen zeggen dat ik dik ben maar ik kom ook echt totaal niet in de buurt van dun. Als ik nu één ijsje eet zit er gelijk een kilo aan en daarom lijkt het mij eigenlijk best wel fijn dat je zonder veel te sporten gewoon kan eten wat je wilt zonder aan te komen. Als ik dun zou zijn, zou ik trouwens niet helemaal stoppen met fruit en groenten enzo, want je lichaam heeft het nodig en alleen suiker is ook niet goed.
  • Italiaans of Chinees eten? ITALIAANS! Ik hou er van ❤ Het enige wat ik van de Chinees lust zijn van die gefrituurde kipballetjes.
  • Lente of zomer? Deze is echt moeilijk, als iemand vraagt wat mijn favo seizoen is twijfel ik ook altijd tussen deze twee, ik denk dat ik voor lente ga. Het is warm maar iet te plakkerig zoals het wel in de zomer is, en er zijn allemaal schattige kleine diertjes enzo.
  • Watermeloen of aarbeien? Dit zijn samen met blauwe bessen mijn favo fruitsoorten, en ik kan echt niet kiezen dus ik ga lekker bad ass doen en de vraag gewoon niet beantwoorden :).
  • Vrienden of familie? Familie, en wat ik nu ga zeggen is echt super cheesy, maar als je vrienden niet als je familie aanvoelen dan zijn ze niet het belangrijkst voor je. En mijn vrienden voelen als familie, dus lekker puh.
  • Hond of kat? Hond, ik heb (zoals jullie denk wel weten) zelf een hond en ze is de allerliefste van de wereld. Katten zijn ook erg leuk hoor, maar ik ga voor honden.
  • WhatsApp of Instagram? Ik denk Instagram, want je kan er communiceren door middel van foto’s maar ook via dm. En ik hou gewoon van mooie foto’s, en je leert ook nieuwe mensen kennen door Insta.

Dit zijn de vragen die degene die ik nomineer moeten beantwoorden:

  • Gossip Girl of Pretty Little Liars?
  • Fantasie boeken of realistische boeken?
  • een blog met alleen foto’s of alleen met tekst?
  • nagellak of lipstick?
  • fashion of beauty?
  • film of serie?
  • hakken of sneakers?
  • interieur of fotografie?
  • dorp of stad?
  • koekjesdeeg of cakejesbeslag?

Degene die ik nomineer:

Het is voor de genomineerden niet verplicht om mee te doen, maar het zou natuurlijk wel erg leuk zijn <3!

IMG_5793

Update

Ik had jullie aan het begin van dit artikel belooft om even een update te geven met de reden waarom ik zo afwezig ben de laatste tijd, dus hier komt het.

Zoals jullie weten zijn dit voor iedereen de laatste weken op school, en zoals iedereen denk ik ook wel weet zijn dat de zwaarste. Je hebt toetsweek, maar leraren geven voor de toetsweek ook nog allemaal proefwerken en so’s, waardoor het gewoon lijk alsof de weken voor toetsweek eigenlijk ook toetsweek zijn :(. Ik heb altijd gezegd dat school voor bloggen komt en dat zal ik ook altijd blijven doen. Dat is dus één reden, dan heb ik nog een ander. Alle bloggers kennen het denk wel; een bloggersdip. Of hoe je het wilt noemen. Je hebt gewoon even geen zin en inspiratie om wat online te zetten en bloggen moet geen verplichting worden. Ik hou van bloggen en ik zal ook zeker niet stoppen, dus wees daar niet bang voor. Ik ben nu zelf de bloggersdip ook al een tijdje zat maar dan zit ik dus weer met school waardoor ik niet veel tijd heb. Over een paar weken is het vakantie dus dan ga ik weer proberen om zo veel mogelijk te bloggen. Ik ben aan het begin van de vakantie 5 dagen naar Londen met mijn moeder en oudste zus als verjaardag cadeau, en ik ga ook nog 2 weken naar Frankrijk dus dan ben ik waarschijnlijk ook minder actief maar ik zal proberen om dan alsnog af en toe wat te plaatsen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik de komende 2 weken een beetje afwezig ben. Love you all ❤ ❤ <3.

X Donna

4 gedachten over “Save or kill tag + kleine update

Geef een reactie

