NYX Lip Lingerie

IMG_0411

Al een heel tijdje geleden heb ik op de Beautygloss Party de NYX Lip Lingerie gekocht. Vandaag review ik hem voor jullie!

IMG_0282IMG_0283IMG_0417

Ik heb gekozen voor de kleur 03 – Lace Detail. Het zag eruit als een erg mooie nude kleur en ook had ik nog geen andere nude liquid lipstick.

IMG_0419

Zoals je hierboven kan zien is de liquid lipstick cruelty free, ik let er zelf niet erg op, maar ik vind het alsnog wel fijn. Het product is 18 maanden (1,5 jaar) houdbaar.

IMG_0421

De applicator is gewoon een simpele lipgloss achtige applicator, wat ik zelf denk toch wel het fijnst vind werken!
IMG_0404IMG_0389

Hierboven zie je de swatch en hoe de liquid lipstick er op mijn lippen uitziet. De kleur is anders als ik had verwacht, maar dat vind ik zeker niet erg! Het is een erg mooie kleur die ik inmiddels al vaak heb gedragen. Na ongeveer 3 uur is hij er aan de binnenkantjes wel een beetje af, maar dit valt makkelijk bij te werken. Het pigment is wel super goed. Het is dus niet de beste liquid lipstick die ik heb, maar hij blijft zeker langer zitten als een normale lipstick! Voor de prijs (rond de โ‚ฌ7,00 volgens mij) zou ik hem zeker aanraden.

X Donna

Een gedachte over “NYX Lip Lingerie

Geef een reactie

